بازخورد درباره این کالا

کابل تایپ سی k39PD

type c k39 PD
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
فروشگاه اینترنتی پارسیا
موجود در انبار
  • ارسال توسط پارسیا
200,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 21 تیر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

کابل تایپ سی k39PD
کابل شارژ تایپ سی کینگ استار مدل K39PD

کابل K39 PD کینگ استار

USB Type-C یک کانکتور جدید و باریک است که از استاندار های متفاوت از جمله USB 3.1 و ارسال توان (USB PD) پشتیبانی می کند. با استفاده از مبدل می توان اتصال میان پورت USB Type-C را با پورت ها دیگر برقرار کنید.

از این پورت می توانید به عنوان خروجی HDMI، DisplayPort و VGA استفاده نمایید.

کابل تایپ سی به سادگی به یک پورت واحد تبدیل می گردد و امکان استفاده از دیگر خروجی ها را فراهم می آورد.

نه تنها گوشی های هوشمند و لپ تاپ های جدید، اخیرا شارژر ها نیز به تکنولوژی تایپ سی مجهز گردیده اند. بسیاری از شارژ هایی که کابل تایپ سی دارند، پورت خروجی آن ها همان USB های معمولی هستند. یعنی یک طرف کابل آن ها که به شارژر متصل می گردد که همان USB Type A معمولی است و طرف دیگر آن USB Type-C را داراست.

یک سری شارژر دیگر نیز وجود دارند که در دو طرف کابل خود به جک Type-C مجهز می باشند، شما با  کابل K39 PD می توانید گوشی خود را سریعتر شارژ کنید.

همچنین این روزها بسیاری از پاوربانک ها مثل پاروبانک های انرجایزر و کینگ استار خروجی تایپ سی را دارا می باشند در نتیجه با بک کابل PD که هر دو پورت آن Type-C است؛ در زمان کوتاهی گجت های هوشمند خود را شارژ نمایید.

این روز ها تکنولوژی Type-C باعث

  • سریع تر شارژ شدن
  • افزایش سرعت تبادل اطلاعات
  • البته افزایش عمر مفید پورت شارژ، مسیر شارژ و باتری

شده است.

گفته می شود که در راستای آسان سازی راحتی کاربری تمامی گوشی ها حتی گوشی های آیفون در آینده به این پورت مجهز خواهند گردید.

هم اکنون نیز بسیاری از لپ تاپ های جدید به پورت USB Type-C مجهز شده اند.

این مورد فقط برای انتقال اطلاعات و شارژ نمودن لپ تاپ ها استفاده میگردد و این دور از انتظار نخواهد بود که به زودی تمامی لپ تاپ ها به سوی تغییر پورت شارژ به پورت Type-C حرکت کنند.

لپ تاپ های MacBook اپل در سال 2015 جزو اولین لپ تاپ های مجهز به پورت شارژ Type-C بودند. همینطور هم اکنون لپ تاپ های جدید Microsoft و Samsung نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند.

در سال های گذشته داشتن  یک گوشی موبایل با پورت USB Type-C دردسرهای خاص خود را داشت چرا که علاوه بر کمبود منابع چون کابل type-C برای شارژ این گوشی ها، استفاده همزمان از شارژر و هندزفری کمی سخت بود. اما هم اکنون بسیاری از گوشی ها به این تکنولوژی مجهز گردیده اند و یک گوشی با داشتن پورت USB Type-C چندان عجیب نیست.

فرد برای استفاده از تکنولوژی Type-C فقط به یک کابل چون  کابل K39 PD  کینگ استار نیاز دارد و فرقی نمی‌کند که کاربر از این کابل برای اتصال یک‌ هارد اکسترنال به لپ‌تاپ استفاده می‌نماید و یا برای شارژ کردن تلفن‌های هوشمند خود.

اتصال‌دهنده کابل شارژر تایپ C به اندازه‌ای کوچک می‌باشد که بتواند در یک گوشی همراه با عرض بسیار کم قرار بگیرد.

 کابل دارای رابط Type-C به اندازه‌ای پر قدرت است که بتواند تمام لوازم جانبی مورد نیاز خود را به لب‌تاپ وصل کرد.

توضیحات تکمیلی

کابل تایپ سی k39PD
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

کابل تایپ سی k39PD (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش