بازخورد درباره این کالا

اسپیکر اکسون

اسپیکر اکسون Exon
فروشگاه اینترنتی پارسیا
تضمین صحت و سلامت
ضمانت اصالت کالا

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پارسیا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 7 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

اسپیکر اکسون

اسپیکر اکسون

اسپیکر سیمی مدل E۰۰۶ محصولی از شرکت اکسون است که با بهره‌گیری از جک ۳.۵ میلی‌متری قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های سازگار با این نوع ورودی مانند لپ‌تاپ، رایانه، گوشی موبایل و… را دارد.

این محصول با توان خروجی ۶ وات و فرکانس پاسخگویی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز برای کار‌های روزمره مانند گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم، محیط کار، کلاس‌های آموزشی و غیره مناسب است. البته باید بطور کلی آن را در رده اسپیکر‌های خانگی یا اداری کاملاً ساده در نظر گرفت.

صدای این اسپیکر از بیس نسبتاً خوبی برخوردار است و نسبت به هزینه‌ای که برای خرید آن می‌کنید می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های شما باشد. جنس کابل این اسپیکر دارای کیفیت خوبی بوده و کنترل صدای اسپیکر نیز بر روی این کابل تعبیه شده است.

این اسپیکر نیاز به باتری یا آدابتور ندارند و توان مورد نیاز خود را از طریق اتصال کابل USB به سیستم تأمین می‌کند. بدنه این اسپیکر از جنس فلز است و به شکلی طراحی شده که به راحتی بر روی میز کار شما قرار می‌گیرد.

✅آنلاین
📱پیج‌اینستاگرام:
@sajad.eskandari.jahmani

📲برای سفارش و اطلاع از قیمت می‌توانید از طریق دایرکت،واتساپ،اقدام نمایید

#ایرپاد_رنگی #ایرپادسامسونگ #ایرپاد_طرح_اصلی #ایرپاد_وایرلس #ایرپاد_بیسیم #ایرپادارزان #ایرپادپروطرح_اصلی #ایرپاد_تسکو #ایرپاد_رنگی #ایرپاداپل #ایرپاد_فانتزی #ایربادز #ایربادز_هایلو #ایربادز_بلوتوثی #ایربادزهوشمند

توضیحات تکمیلی

اسپیکر اکسون
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

اسپیکر اکسون (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش