بازخورد درباره این کالا

چراغ خواب مدل گوی کریستالی طرح راه شیری 3D سایز بزرگ

چراغ خواب مدل گوی کریستالی طرح راه شیری 3D
فروشگاه اینترنتی پارسیا
تضمین صحت و سلامت
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط پارسیا
Original price was: 650,000 تومان.Current price is: 570,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 18 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

محصولات مشابه

نقد و بررسی

چراغ خواب مدل گوی کریستالی طرح راه شیری 3D سایز بزرگ

گوی کریستالی سه بعدی چراغ دار: یک چراغ خواب دکوراتیو ایده‌آل و خارق العاده برای تحریک قوه ی تخیل شما!
در گذشته، تنوع چراغ های دکوراتیو بسیار محدود بود و بیشتر به طرح های سنتی و کلاسیک خلاصه می شد. اما امروزه، طیف گسترده ای از چراغ های دکوراتیو در بازار موجود است که از نظر طرح، رنگ، جنس و سبک، پاسخگوی هر سلیقه و نیازی هستند. از چراغ های آویز مدرن با اشکال هندسی گرفته تا چراغ های رومیزی مینیمال و چراغ های دیواری با نورپردازی خلاقانه، همگی در زمره چراغ های دکوراتیو مدرن قرار می گیرند.

چراغ های دکوراتیو با طراحیهای خلاقانه و مدرن، میتوانند به طور چشمگیری ظاهر منزل شما را دگرگون کنند و فضایی شیک و امروزی را خلق کنند. تنوع بینظیر این چراغ ها در طرح، رنگ و جنس، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی با دکوراسیون منزل خود ست کنید و فضایی منحصر به فرد و خاص را به وجود آورید.

همچنین یک چراغ دکوراتیو زیبا و خاص، می تواند به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون منزل شما عمل کند و توجه ها را به خود جلب کند. این امر، به ایجاد فضایی پویا و جذاب در منزل شما کمک میکند. با استفاده از چراغ های دکوراتیو میتوانید المان های خاص در دکوراسیون منزل خود، مانند تابلوهای نقاشی، مجسمه ها و یا گیاهان آپارتمانی را برجسته کنید و زیبایی آنها را دوچندان کنید.
چراغ خواب فانتزی، دریچه ای به سوی زیبایی و آرامش
چراغ خواب گوی شیشه ای، فراتر از یک وسیله روشنایی ساده، نقشی کلیدی در خلق فضایی آرامش بخش و زیبا ایفا می کند. آبجکت های خیره کننده در هسته ی آن و همچنین نور ملایم چراغ های دکوراتیو به کاهش اضطراب و استرس کمک کرده و همانطور که گفته شد، طرح های سه بعدی فانتزی در درون این چراغ ها، قوه تخیل و خلاقیت شما را تحریک می کند.

این گوی چراغ دار با ظاهری شیک و مینیمال، در دو سایز مختلف 6 و 8 سانتیمتر عرضه می گردد و با حباب شیشه ای و شفاف خود، نوری ملایم و دلنشین را به فضای شما می بخشد. گفتنی است رابط اتصال آن از نوع USB مستقیم بوده و همچنین پایه ای از جنس چوب با قطر 8 سانتیمتر که ثبات و زیبایی هر چه بیشتر آن را تضمین می کند.

حباب شیشه ای این چراغ، با طرح های مختلفی مانند گوزن، زوج عاشق، ماه، تبریک تولد و … طراحی شده است که ظاهری فانتزی و دوست داشتنی به آن می بخشد. این طراحی، چراغ را به یک عنصر دکوراتیو جذاب تبدیل می کند که در هر فضایی، اعم از منزل، محل کار و یا اتاق خواب، جلوهای خاص و چشمگیر به وجود میآورد.
با اطمینان می توان گفت، گوی کریستال چراغ دار، می تواند یک هدیه ایده آل و خاطره انگیز برای خانواده، دوستان، عاشقان، و سایر عزیزانتان باشد. با هدیه دادن این محصول، می توانید لحظاتی شاد و فراموش نشدنی را برای آنها به ارمغان بیاورید.

نکته مهم: برای حفظ سلامت و طول عمر گوی شیشه ای و پایه نوری آن، از قرار دادن آن در معرض آب و رطوبت خودداری نمایید. رطوبت میتواند به اتصالات و اجزای داخلی دستگاه آسیب برساند و عملکرد آن را مختل کند.
این محصول هم اکنون در مجموعه پاپ کالا موجود و قابل خرید است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به بخش توضیحات تکمیلی و گالری تصاویر مراجعه کنید. شما همچنین می توانید به کمک سیستم چت آنلاین، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران به:

چراغ خواب مدل گوی کریستالی طرح راه شیری 3D سایز بزرگ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش