بازخورد درباره این کالا

گوی کریستالی چراغدار با پایه چوبی طرح ماه و فضانورد گل

گوی کریستالی چراغدار با پایه چوبی طرح ماه فضا نورد و گل
فروشگاه اینترنتی پارسیا
تضمین صحت سلامت
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط پارسیا
Original price was: 580,000 تومان.Current price is: 480,000 تومان.
بروزرسانی قیمت: 18 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

گوی کریستالی چراغدار با پایه چوبی طرح ماه و فضانورد گل

گوی کریستالی یک دکوری مدرن و جذاب رومیزی است. در قسمت پایه دارای ال ای دی است که با نور ملایمی کره کریستالی را روشن می‌کند و زیبایی طرح درون کره کریستالی را چند برابر میکند. این کره کریستالی زیبا میتواند به عنوان یک  چراع خواب نیز خرید و استفاده شود. کره کریستالی یک گوی کاملا شفاف کریستالی نسبتا سنگین است که با کیفیت بالایی به صورت کره درآمده.

این کره کریستالی درون خود طرح ماه وفضانورد را دارد دارد. همیشه ماه و اجرام فضایی برای انسان جذابیت داشته اند. طرح ماه و فضانورد یک طرح رویایی است که یک فضانورد را در فضایی معلق مقابل ماه نشان میدهد. این طرح بدون روشن شدن چراغ نیز قابل مشاهده است اما با روشن شدن چراغ زیبایی آن دو چندان می شود و زیبایی آن در محیط تاریک چند برابر می شود. البته همانطور که گفته شد حتی بدون روشن شدن چراغ نیز طرح زیبای درون ان مشخص است و میتواند میز کار، کتابخانه یا دکور شما را زیبا کند.

توان لامپ ال ای دی این کره‌ها شفاف شیشه‌ای که درون پایه چوبی آن قرار دارد با کابل USB که به آن متصل است تامین می شود. این کابل را به انواع دستگاه‌های که پورت USB دارند می‌توانید متصل کنید. از چند راهی های USB دار  و کامپیوتر و لپتاپ تا گیرنده لپتاپ و شارژر موبایل و …  . به خاطر همین نور گوی کریستالی را میتوان یک چراغ خواب زیبا نیز دانست.

گوی کریستالی طرح ماه و فضانورد برای هدیه به چه کسانی مناسب است؟

این کره از آن دسته محصولاتی است که واقعا مناسب هدیه است. میتوان گفت طیف اصلی هدیه بزرگسالان هستند. این محصول یک هدیه خاص برای کسانی است که پشت میز نشین هستند و میتوانند این کالا را روی میز خود قرار دهند و چشمها را به میز خود و جذابیت این محصول خیره کنند. با توجه به طرح ماه و فضانورد این کالا هدیه خوبی برای افرادی است که دوستدا فضا، آسمان شب و کهکشان هستند.

بسته بندی این محصول کارتن سفید سادست برای هدیه کردن آن بهتر است جعبه هدیه تهیه کنید.

امتیاز کاربران به:

گوی کریستالی چراغدار با پایه چوبی طرح ماه و فضانورد گل (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش